- Szczegóły
-
Kategoria: Pomoc
Pomoc techniczna:
Intranet (iNet)
Aby skorzystać z zasobów Intranetu Politechnik Opolskiej (strona dostępna tylko dla pracowników) należy zalogować się (https://inet.po.opole.pl lub zakładka "Pracownik" na stronie głównej PO) używając loginu (np. dla adresu Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. loginem jest j.kowalski) i hasła konta pocztowego w domenie "po.opole.pl".
Usługi: Poczta
Zapomniałem hasło mojego konta co mam teraz zrobić?
W razie "utraty" hasła należy zgłosić się osobiście do UOI (pok. E-210/6) w celu wygenerowania nowego hasła.
Chcę założyć funkcyjne/organizacyjne konto pocztowe, co mam zrobić?
Formularz potrzebny do złożenia wniosku o założeni etakiego konta pocztowego dostepny jest na stronie intranetowej.
Usługi: WWW
Chcę założyć pracowniczą/funkcyjną/organizacyjną stronę WWW, co mam zrobić?
Formularz potrzebny do złożenia wniosku o założeni strony WWW na serwerze uczelni dostepny jest na stronie intranetowej.
Usługi: WiFi
Jestem pracownikiem/studentem PO i chcę skorzystać z sieci bezprzewodowej. Co mam zrobić?
Szczegółowe informacje na temat możliwości korzystania z sieci bezprzewodowych znajdują się w dziale Usługi -> WiFi.
- Szczegóły
-
Kategoria: Pomoc
W celu polepszenia jakości świadczonych usług dla pracowników i jednostek Politechniki Opolskiej, Uczelniany Ośrodek Informatyczny wprowadza elektroniczny system obsługi zgłoszeń.
Wszystkie zgłoszenia związane z obsługą informatyczną prowadzoną przez UOI należy kierować na specjalne adresy email:
- Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. - sprawy związane z siecią komputerową w tym siecią WiFi, kontami WWW, FTP;
- Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. - sprawy związane z pocztą elektroniczną;
- Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. - sprawy związane ze stronami WWW Uczelni (w tym aktualizacje stron itp.);
Uwaga: Informacje do aktualności na stronie głównej: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.;
- Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. - sprawy związane telefonią IP,
- Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. - sprawy związane z sprzętem komputerowym oraz drukarkami;
- Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. - sprawy związane z oprogramowaniem komputerowym;
- Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. - sprawy związane z elektroniczną legitymacją pracowniczą (ELP), elektroniczną legitymacją studencką (ELS), elektroniczną legitymacją doktorancką (ELD), systemem kontroli dostępu (KD);
- Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. - pozostałe sprawy, niewymienione powyżej.
Poczta kierowana na ww. adresy email jest przyjmowana tylko z pracowniczych kont pocztowych w domenach *@po.opole.pl oraz *@po.edu.pl.
Wiadomości email z innych kont pocztowych zostaną automatycznie odrzucone przez system ze względu na brak możliwości potwierdzenia tożsamości osoby zgłaszającej.
Przyjmowane do realizacji będą tylko zgłoszenia zarejestrowane w ESOZ, czyli wysłane na specjalne adresy email, a nie jak dotychczas na adresy imienne pracowników UOI.
Zgłoszenia powinny być wysyłane wyłącznie z imiennych (nie służbowych) adresów pracowniczych i muszą posiadać, oprócz treść również tytuł emaila.
W ciągu 15 minut od wysłania wiadomości na wskazane, ww. adresy, otrzymają Państwo potwierdzenie przyjęcia zgłoszenia, które będzie zawierało unikalny numer zgłoszenia.
Jeżeli w toku obsługi zgłoszenia będzie wymagany pisemny wniosek lub pismo zostaną Państwo o tym fakcie powiadomieni stosowną wiadomością email.
System został uruchomiony 15.07.2010r.